Naše služby

V této oblasti zajišťujeme:
  • Revize účetnictví a daňové evidence s důrazem na metodiku účetních postupů, a dodržování norem stanovených daňovými zákony a soulad výstupů účetnictví s daňovým přiznáním. Revize je ukončena podrobnou zprávou výhradně pro vnitřní potřebu účetní jednotky.
  • zajištění konverze české účetní soustavy do mezinárodních účetních standardů.
  • rekonstrukce účetnictví a daňové evidence
  • vedení účetnictví pro podnikatelské subjekty i subjekty, které nejsou zřízeny za účelem podnikání
    • komplexní zpracování účetní agendy v prostorech naší firmy, které může zahrnovat na základě specifikace, uvedenéve smlouvě.
Daňová evidence
  • vedení peněžního deníku
  • zpracování knihy pohledávek a závazků
  • zpracování knihy investičního majetku včetně odpisového plánu u jednotlivých položek
  • vedení přehledu o DPH, daňové povinnosti, zpracování daňového přiznání na DPH, zajištění záznamní povinnosti
  • tisk jednotlivých sestav a předkládání klientovi
  • za příplatek další služby v oblasti daňové evidence
Podvojné účetnictví
  • návrh účtového rozvrhu na základ podnikatelského záměru a požadavků klienta
  • příprava a zaúčtování všech účetních dokladů do peněžního deníku a hlavní knihy
  • vedení pokladní knihy
  • vedení přehledů operativní evidence
  • tisk jednotlivých sestav a předkládání klientovi
  • zajištění cash flow
  • na základě požadavků klienta podávání pravidelných informací o ekonomické situaci a provedení rozboru jednotlivých sestav přímo v sídle klienta
  • vypracování podkladů pro příslušná daňová přiznání v následujících oblastech: daň z příjmů, DPH, silniční daň a další druhy daní
  • zpracování a podání daňových přiznání a to jak řádných, tak opravných a dodatečných
  • konstrukce systému středisek podle požadavků podnikatelů a manažerů
  • komplexní zpracování mzdové agendy, včetně komunikace s orgány Správy sociálního zabezpečení a Zdravotními pojišťovnami periodické reporty klientům o stavu jejich firmy, předložení operativní uzávěrky ve složení :
    • rozvaha
    • výsledovka
    • cash flow, a dalších sestav podle jejich přání
  • tvorbu směrnic pro účtování, účtového rozvrhu, metodiky účtování a anylitiky u jednotlivých účtů v souladu s požadavky klientů na sledování výsledků účetní jednotky
  • zpracování podkladů pro inventarizace a zajištění inventarizací
  • vedení účetnictví a daňové evidence v sídle naší firmy
  • audity s možností výběru z několika auditorů
  • školení a zaškolování účetních jednotlivých účetních jednotek na základě jejich požadavků

V této oblasti zajišťujeme:
  • zpracování daňových přiznání. Za zpracovaná daňová přiznání přebíráme odpovědnost, která vyplývá ze zákona
  • odklady daňových přiznání
  • komplexní služby daňového poradenství v oblasti všech druhů daní
  • daň z příjmů fyzických osob a právnických osob
    • daň z přidané hodnoty
    • spotřební daně
    • daň silniční
    • daň z nemovitostí
    • daň dědická, darovací a daň z převodu nemovitostí
    • správa daní a poplatků
  • vyřizování záležitostí na finančních úřadech na základě vystavených plných mocí
  • přípravu na kontroly finančního úřadu
  • zastupování klientů v otázkách daní a poplatků před státními orgány
  • vnitřní revize účetnictví a daňové evidence s důrazem na dodržování norem stanovených příslušnými daňovými zákony, jejichž výsledky jsou určeny výhradně pro vnitřní potřebu podnikatelů. V rámci těchto revizí zajišťujeme komplexní doporučení pro správnost daňového přiznání a optimální daňový výsledek
  • zastupování klientů v jednáních v souvislosti s procesním právem daňovým při jednáních s orgány státní správy a před soudy
  • zajišťujeme vypracování německého daňového přiznání fyzickým osobám zaměstnaným v SRN prostřednictvím daňové kanceláře SCH-EKONOM sro. Pisecna 2520 / 2a, 35002 Cheb, která má platnou registraci u Zuständige Steuerberaterkammer v Norimberku: [odkaz]

V této oblasti zajišťujeme:
  • přípravu ekonomických rozborů firem
  • komplexní zpracování podnikatelských záměrů na základě požadavků klientů, případě požadavků peněžních ústavů při žádostech o úvěr apod.
  • zpracování krátkodobých i dlouhodobých propočtů a odhadů ekonomických výsledků
  • návrhy individuálních systémů ekonomických výstupů
  • odhady bezprostřední vazby ekonomických výstupů na daňovou povinnost
  • podporu racionálního rozhodování subjektů při volbě ekonomických rozhodnutí s ohledem na očekávanou daňovou povinnost sledování a hodnocení ekonomických výsledků jednotlivých organizačních složek firmy
  • zavedení manažerského účetnictví
    • Firemní strategie

      Poradenství ve strategickém a organizačním rozvoji

        • Návrhy firemní strategie, rozpočtu a finančního plánu
        • Rozbory a oponentury jednotlivých záměrů firmy ve finančnictví, investiční a marketingové oblasti se stanovením dopadů těchto záměrů do ekonomiky firmy v budoucnosti
        • Poradenství při kapitálových transakcích
        • Poradenství při zvyšování výkonnosti firmy
        • Optimalizace a návrhy systémů peněžních toků firmy (CashFlow)

        Poradenství ve strategickém a organizačním rozvoji

        • Provádíme jednorázové či průběžné hodnocení vývoje firmy na základě souboru časových řad ukazatelů, vč. porovnání stavu firmy s obecně standardizovanými normami jednotlivých ukazatelů.

V této oblasti zajišťujeme:

Pro firmy s méně než 400 zaměstnanci se interní mzdová účetní nevyplatí. Jsou tu osobní náklady, potřeba pracovního prostoru, nákup a update software, režie a také neřešitelný problém zastupitelnosti. Nabízíme externí zpracování mezd za pomoci moderních nástrojů, rychlé, důvěrné a bezpečné.

  • Pomoc s nastavením pracovně právních vztahů
  • Kalkulace mezd vč. výplatních pásek a příkazů k úhradě, výpočty čistých mezd, záloh a doplatků
  • Výpočty pojistného a daňových povinností, vč. výkazů pro zdravotní pojišťovny, ČSSZ a finanční úřad
  • Absolutní diskrétnost při zpracování, přenosu dat i předávání podkladů
ÚSPORA AŽ 50 % NÁKLADŮ A MINIMALIZACE RIZIK

S námi získáte -

  • Zkušenou externí mzdovou účetní, která převezme administrativní zátěž a zodpovědnost a zajistí včasné zpracování mzdové i personální agendy
  • Odborného konzultanta, který za vás bude sledovat spletitý vývoj zákonů a jejich novel a včas vás upozorní na nové možnosti i možná rizika​​
  • Partnera zvyklého pracovat s důvěrnými informacemi na všech stupních jejich zpracování (při přenosu a zpracování dat, stejně jako při předávání podkladů klientům)
ZAJISTÍME POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELE
  • Vyhotovení pracovních smluv a dohod
  • Přihlášení a odhlášení pracovníků u správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
  • Vyhotovení výstupních formulářů pracovníků
  • Zpracování mezd na základě měsíčních podkladů
  • Výpočet čisté mzdy
  • Výpočet záloh a doplatků na mzdy
  • Výpočty exekucí z mezd a s nimi související administrativa
  • Roční zúčtování daně z příjmu zaměstnance
  • Výpočet pojistného
  • Výpočet daňové povinnosti
  • Měsíční přehledy na správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny, měsíční statistické výkazy
  • Výpočet zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele
  • Zpracování žádostí o dotace pro „chráněné dílny“
  • Roční vyúčtování zálohové daně z příjmů ze závislé činnosti
  • Zastupování při kontrole sociálního a zdravotního pojištění
  • Zastupování před správcem daně
  • Elektronické výstupy včetně plné podpory internetového bankovnictví
  • Zastupování při kontrolách finančního úřadu, zdravotních pojišťoven a správy sociálního zabezpečení
Částo se ptáte
CENÍK SLUŽEB
Cena našich služeb je flexibilní a závisí na konkrétních požadavcích a rozsahu práce. Abychom Vám mohli poskytnout co nejpřesnější cenovou nabídku, je nezbytné osobní setkání nebo důkladné seznámení s Vaší organizací a specifikací požadovaných služeb. Věříme, že individuální přístup a pečlivé zvážení Vašich potřeb nám umožní vytvořit nabídku, která bude přesně odpovídat Vašim očekáváním.